سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طب سنتی@

نگاره: ‏سرطان سینه در مردان نادر اما کشنده‌تر است  در یک مطالعه جدید معلوم شد احتمال بروز سرطان سینه در مردان به مراتب کمتر از زنان است اما در صورت ابتلا، این سرطان در مردان وخیم‌تر و در نتیجه کشنده‌تر می‌شود.  به گزارش سرویس «سلامت» ایسنا،‌ دکتر جان گریف متخصص جراحی سینه در سانفرانسیسکو در این باره خاطرنشان کرد: تعداد مردانی که به سرطان سینه مبتلا می‌شوند به طور کلی کمتر از زنان است اما از سوی دیگر مردان در صورت ابتلا به این سرطان بسیار کمتر از زنان به سراغ درمان‌های استاندارد می‌روند و به همین خاطر شانس بهبود یافتن در آنها کاهش پیدا می‌کند.  بنا بر گزارش سایت اینترنتی هلت دی نیوز،‌ گریف تاکید کرد: احتمال زنده ماندن پس از ابتلا به این سرطان در مردان کمتر از زنان است حداقل در مواردی که بیماری در مراحل اولیه تشخیص داده می‌شود. بعلاوه این سرطان از جنبه‌های دیگر نیز در زنان و مردان تفاوت‌هایی دارد.  دکتر گریف در نظر دارد یافته‌های جدید خود در این مطالعه را در نشست سالانه انجمن جراحان سینه آمریکا ارائه کند.  انجمن سرطان آمریکا نیز در گزارشی اعلام کرده است که هرچند بسیاری از مردان نمی‌دانند که ممکن است به سرطان سینه مبتلا شوند اما پیش بینی می‌شود که نزدیک به 2200 مورد جدید ابتلا به سرطان سینه در مردان در سال جاری میلادی در آمریکا تشخیص داده شود.‏سرطان سینه در مردان نادر اما کشنده‌تر است

در یک مطالعه جدید معلوم شد احتمال بروز سرطان سینه در مردان به مراتب کمتر از زنان است اما در صورت ابتلا، این سرطان در مردان وخیم‌تر و در نتیجه کشنده‌تر می‌شود.

به گزارش سرویس «سلامت» ایسنا،‌ دکتر جان گریف متخصص جراحی سینه در سانفرانسیسکو در این باره خاطرنشان کرد: تعداد مردانی که به سرطان سینه مبتلا می‌شوند به طور کلی کمتر از زنان است اما از سوی دیگر مردان در صورت ابتلا به این سرطان بسیار کمتر از زنان به سراغ درمان‌های استاندارد می‌روند و به همین خاطر شانس بهبود یافتن در آنها کاهش پیدا می‌کند.

بنا بر گزارش سایت اینترنتی هلت دی نیوز،‌ گریف تاکید کرد: احتمال زنده ماندن پس از ابتلا به این سرطان در مردان کمتر از زنان است حداقل در مواردی که بیماری در مراحل اولیه تشخیص داده می‌شود. بعلاوه این سرطان از جنبه‌های دیگر نیز در زنان و مردان تفاوت‌هایی دارد.

دکتر گریف در نظر دارد یافته‌های جدید خود در این مطالعه را در نشست سالانه انجمن جراحان سینه آمریکا ارائه کند.

انجمن سرطان آمریکا نیز در گزارشی اعلام کرده است که هرچند بسیاری از مردان نمی‌دانند که ممکن است به سرطان سینه مبتلا شوند اما پیش بینی می‌شود که نزدیک به 2200 مورد جدید ابتلا به سرطان سینه در مردان در سال جاری میلادی در آمریکا تشخیص داده شود.