سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طب سنتی@

طب سنتی , • نظر

نگاره: ‏نخودآب  ====  افزایش نیروی جنسی =============  کاربرد: برای نضج و پاکسازی بلغم در روده و دستگاه گوارش و تقویت روده و تأمین مواد مغذی نهایی برای بدن توصیه می شود به ویژه برای بیماران و ناقهان بسیار مقوی است همچنین برای افزایش نیروی جنسی بسیار کاربرد دارد.  حداقل مصرف نخوداب به عنوان رژیم پاکسازی برای نضج بلاغم 4 روز و حداکثر 12 روز است. اما برای تقویت بدن می توان در هفته 2- 3 بار از آن استفاده کرد.  مواد لازم:200 گرم نخود، دارچین قلم 10 گرم  طرز پخت: 200 گرم نخود را در مقداری آب ریخته و 12ساعت در آب خیسانده و چند نوبت آب آن را عوض کنید و دارچین قلم را به آن اضافه ‌کنید و بگذارید بپزد و مرتب که آب کم شد به آن آب اضافه کنید تا نخودها از هم وابرود. وقتی کاملا پخته شد صاف کنید. دوباره آب نخوداب صاف شده را پخته تا قوام پیدا کند و مثل حلیم یا فرنی شود و کمی نمک برای مزه‌دارشدن اضافه کنید.  همانطور که اشاره شد آب نخود ها استفاده می شود و خود نخودها را می توان برای پخت فلافل برای سایر افراد خانواده استفاده کرد.  8 صبح ، 12 ظهر، 4 بعدازظهر (هر4ساعت یکبار) به تنهایی بخورید و اگر گرسنه شدید با نان. اگر نفخ کردید می‌توانید زیره سیاه هم به وعده های بعدی اضافه کنید.‏نخودآب
====

افزایش نیروی جنسی
=============

کاربرد: برای نضج و پاکسازی بلغم در روده و دستگاه گوارش و تقویت روده و تأمین مواد مغذی نهایی برای بدن توصیه می شود به ویژه برای بیماران و ناقهان بسیار مقوی است همچنین برای افزایش نیروی جنسی بسیار کاربرد دارد.

حداقل مصرف نخوداب به عنوان رژیم پاکسازی برای نضج بلاغم 4 روز و حداکثر 12 روز است.
اما برای تقویت بدن می توان در هفته 2- 3 بار از آن استفاده کرد.

مواد لازم:200 گرم نخود، دارچین قلم 10 گرم

طرز پخت: 200 گرم نخود را در مقداری آب ریخته و 12ساعت در آب خیسانده و چند نوبت آب آن را عوض کنید و دارچین قلم را به آن اضافه ‌کنید و بگذارید بپزد و مرتب که آب کم شد به آن آب اضافه کنید تا نخودها از هم وابرود. وقتی کاملا پخته شد صاف کنید. دوباره آب نخوداب صاف شده را پخته تا قوام پیدا کند و مثل حلیم یا فرنی شود و کمی نمک برای مزه‌دارشدن اضافه کنید.

همانطور که اشاره شد آب نخود ها استفاده می شود و خود نخودها را می توان برای پخت فلافل برای سایر افراد خانواده استفاده کرد.

8 صبح ، 12 ظهر، 4 بعدازظهر (هر4ساعت یکبار) به تنهایی بخورید و اگر گرسنه شدید با نان.
اگر نفخ کردید می‌توانید زیره سیاه هم به وعده های بعدی اضافه کنید.