سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طب سنتی@

نظر

با استفاده از اسطوخودوس می توانید از گزش انواع حشرات مزاحم در امان بمانید این روغن تاثیرات درمانی موثری برای رفع انواع التهابات ناشی از گزش حشرات است!

بسیاری افراد از خارش و درد ناشی از گزش حشرات رنج می‌برند. علاوه بر این، با نزدیک شدن به فصل تابستان، وجود حشراتی مانند پشه و مگس سیاه افزایش می‌یابد که پیاده‌روی در محیط‌های سرباز و طبیعی در این زمان امکان گزش حشرات را دوچندان می‌کند.
گاهی اوقات گزش این حشرات فرد را دچار مشکلات پوستی و عفونی می‌کند که استفاده از لوسیون‌ها و کرم‌های ضد درد و التهاب دیرتر اثر می‌گذارد و اثرات جانبی مخصوص به خود را دارد؛
به منظور درمان التهاب، خارش و درد ناشی از گزش حشرات، انتخاب راهی طبیعی و خانگی بهترین گزینه است.
برای این کار به روغن اسطوخودوس نیاز دارید، این روغن در چند دقیقه اثری معجزه‌آسا در درمان التهاب ناشی از گزش داشته و علاوه بر آن، روند درمان سوختگی، جراحت و ورود سم‌های غیرکشنده به بدن را تسریع می کند. اسطوخودوس خاصیت ضد اAو ضدباکتریایی دارد و بازسازی بافت‌های بدن را تسریع می‌کند.
برای این کار کافی است روغن اسطوخودوس را بر روی محل گزش قرار داده و با پارچه ای تمیز آن را ببندید. روزی دو مرتبه این کار را در صبح و شب تکرار کنید تا از اثرهای شفابخش آن بهره‌مند شوید.
منبع: Prevention