سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طب سنتی@

نظر

نگاره: ‏شجاعت گر به کام شیر در است ................ رو خطر کن ز کام شیر در ار گفتیمو ... گفتن : چون ایران نباشد تن من مباد. دوستان و یاران و هم کلاسی ها و عزیزانی که همدیگر رو میشناسیم.. هنر مندایی که هم دیگر رو لایک کردیم . اصحاب فرهنگ . رسانه . عکاسان . همه کسانی که با خبر شنیدن شهادت یک سر باز بی دفاع دلتان به درد امده و در نهاد ذهنتان اهی از سر اندوه بر تبار ایرانی کشیدید .. دوستانی که در این عید خجسته و فرخنده با لبانی شاد از دیدو باز دید بر میگردیدد و تنهایی و جاهای خالی بسیاری رو در کنج گوشه دلتان حس میکنید. دختران سرزمین من که زیباترین . زیبایی خود را با بهار طبیعت می ارایید و پسران ایران زمین که اگر خللی به دامن ناموس پاک خانواده تان برسد چون شیر غرانید. چندیدن شب است که مردانی از سرزمین ما در دل نوروز باستانی فرهنگ ایران زمین با دستان بسته با دهانی خشک و دلی تا پای جان ایستاده بر مرام و همت وغیرت ایرانی خود. سر برخاک غریب در اسارت گذارده اند. ما میبینیم که سازمانها و نهادهای سراسر دنیا در کمپین نجات هواپیمای ناپدید شده مالزی بسیج شده اند. واین واقعه تمام رسانه ها رو در بر گرفته و خبر اسارت فرزندان ایران رو تحت تاثیر قرار داده. ما با لایک کردن . با به اشتراک گذاری خبرها تنها اطلاع رسانی میکنیم. عزیزان من این فرزندان ایران خود امروز در متن فاجعه هستند . تراژدی ای که میخواد سیستان و بلوچستان رستم پرو رو ناتوان نا امن منزوی و فقیر . جدا از فرهنگ اریایی کهن ما نشان بدهد. این عریضه یک فراخان است تا اگر خدا بخواهد به همت همه ما فرزندان ایران سنگر این 5 فرزند ایران از فرزندان خود خالی نماند. در پشت میز با لب تاپ. با موبایل لایک کردن در این موقعیت حساس کمکی به این عزیزانمان نمیکند. ما باید کمپین نجات فرزندان ایران رو به راه بیاندازیم.. و با مشارکت همه به سمت جایی که انها بی دفاع . برای امنیت و ارامش ما پاسداری میکردن به راه بیافتیم. و رسانه ها رو به اونجا به کشونیم به حمایت مادر و پدر تنها مانده ان سرباز شهید برویم این بهار لاله گون را برایشان با وجودمان سرسبز کنم.... راهی روکه گاندی پیاده طی کرد تا به همه جهانیان بفهمونه که از مرمان هند پایداری رو نمیشه گرفت ....... جلو سفارت جمع شدن کافی نیست.... زمان مردان سیاست این روزها کندترین عقربه ها رو به خود میبینه... ما مردمان ایرانیم... بیایید تا یک تن از انها هنوز نفس میکشن باهاشون همراه بشیم در لب مرز در جایگاهی که در ان از ایران پاسداری میکردن.... فرزندان ایران را تنها نگذاریم.. من یه ایده داشتم و بیان کردم . شما راهنما باشید برای این کمپین ازادی فرزندان ایران. شما پیشنهاد بدید که بهار ایرانی رو . بهار ازادی فرزندان ایران رو از دست دیو کثیف فرقه گرایی و تک صدایی در نوروز به جشن بشینیم... خواهشا کمک کنین اونها هنوز زنده اند بریم کنارشون تا همه جهان ایران اریایی کمر بسته به پشت هم رو ببینن. لطفا مدیریت کنین این ایده کمپین ازادی فرزندان ایران رو. دشمن ار تو سنگ خاره ای............................. من اهنم‏شجاعت گر به کام شیر در است ................ رو خطر کن ز کام شیر در ار
گفتیمو ... گفتن : چون ایران نباشد تن من مباد.
دوستان و یاران و هم کلاسی ها و عزیزانی که همدیگر رو میشناسیم.. هنر مندایی که هم دیگر رو لایک کردیم . اصحاب فرهنگ . رسانه . عکاسان . همه کسانی که با خبر شنیدن شهادت یک سر باز بی دفاع دلتان به درد امده و در نهاد ذهنتان اهی از سر اندوه بر تبار ایرانی کشیدید .. دوستانی که در این عید خجسته و فرخنده با لبانی شاد از دیدو باز دید بر میگردیدد و تنهایی و جاهای خالی بسیاری رو در کنج گوشه دلتان حس میکنید. دختران سرزمین من که زیباترین . زیبایی خود را با بهار طبیعت می ارایید و پسران ایران زمین که اگر خللی به دامن ناموس پاک خانواده تان برسد چون شیر غرانید. چندیدن شب است که مردانی از سرزمین ما در دل نوروز باستانی فرهنگ ایران زمین با دستان بسته با دهانی خشک و دلی تا پای جان ایستاده بر مرام و همت وغیرت ایرانی خود. سر برخاک غریب در اسارت گذارده اند. ما میبینیم که سازمانها و نهادهای سراسر دنیا در کمپین نجات هواپیمای ناپدید شده مالزی بسیج شده اند. واین واقعه تمام رسانه ها رو در بر گرفته و خبر اسارت فرزندان ایران رو تحت تاثیر قرار داده. ما با لایک کردن . با به اشتراک گذاری خبرها تنها اطلاع رسانی میکنیم. عزیزان من این فرزندان ایران خود امروز در متن فاجعه هستند . تراژدی ای که میخواد سیستان و بلوچستان رستم پرو رو ناتوان نا امن منزوی و فقیر . جدا از فرهنگ اریایی کهن ما نشان بدهد. این عریضه یک فراخان است تا اگر خدا بخواهد به همت همه ما فرزندان ایران سنگر این 5 فرزند ایران از فرزندان خود خالی نماند. در پشت میز با لب تاپ. با موبایل لایک کردن در این موقعیت حساس کمکی به این عزیزانمان نمیکند. ما باید کمپین نجات فرزندان ایران رو به راه بیاندازیم.. و با مشارکت همه به سمت جایی که انها بی دفاع . برای امنیت و ارامش ما پاسداری میکردن به راه بیافتیم. و رسانه ها رو به اونجا به کشونیم به حمایت مادر و پدر تنها مانده ان سرباز شهید برویم این بهار لاله گون را برایشان با وجودمان سرسبز کنم.... راهی روکه گاندی پیاده طی کرد تا به همه جهانیان بفهمونه که از مرمان هند پایداری رو نمیشه گرفت ....... جلو سفارت جمع شدن کافی نیست.... زمان مردان سیاست این روزها کندترین عقربه ها رو به خود میبینه... ما مردمان ایرانیم... بیایید تا یک تن از انها هنوز نفس میکشن باهاشون همراه بشیم در لب مرز در جایگاهی که در ان از ایران پاسداری میکردن.... فرزندان ایران را تنها نگذاریم..
من یه ایده داشتم و بیان کردم . شما راهنما باشید برای این کمپین ازادی فرزندان ایران. شما پیشنهاد بدید که بهار ایرانی رو . بهار ازادی فرزندان ایران رو از دست دیو کثیف فرقه گرایی و تک صدایی در نوروز به جشن بشینیم... خواهشا کمک کنین اونها هنوز زنده اند بریم کنارشون تا همه جهان ایران اریایی کمر بسته به پشت هم رو ببینن. لطفا مدیریت کنین این ایده کمپین ازادی فرزندان ایران رو.
دشمن ار تو سنگ خاره ای............................. من اهنم