سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طب سنتی@

نگاره: ‏نکاتی در برابر آلرژی بهاره :  با نزدیک شدن به بهار عطسه و آبریزش بینی تنها کوچکترین دغدغه های است که بسیاری از افراد مبتلا به آلرژی دارند. این فصل با همه زیبایی هایی که دارد ناملایماتی را به همراه خود می آورد که می تواند عید شما را نابود کند. برای آنکه از آلرژی این فصل تا حد زیادی پیشگیری کنید باید به نکات خاصی توجه داشته باشید:  ♣اولین نکته که باید دقت داشته باشید زمان گرده افشانی های است که بسیاری به ان توجه ندارند. از 5 صبح الی 10 صبح مهمترین زمانی است که شما دچار آلری می شوید. اگر به این فصل بسیار حساس هستید بهتر است این روزها در این مدت در خانه بمانید.  ♣آلرژی از هر حفره ای وارد خانه می شود پس بهتر است راهی برای آن نگذارید. در و پنجره اولین نقطه ای است که ممکن است آلودگی را وارد خانه کند و بهتر است تمام مدت در این روزها آخر زمستان بسته بمانند.  ♣استحمام روزانه را فراموش نکنید و البته بهتر است لباس هایتان را نیز به صورت روزانه تعویض کنید. تا آنجایی که خارج از خانه هستید، بدن و لباس های شما آلوده می شود و باقی ماندن این آلودگی در بدن شما می تواند خطر بروز آلرژی را درشما افزایش دهد.  ♣ کم کم به فکر آماده کردن یک تصفیه کننده هواباشید. استفاده از این دستگاه ها می تواند مقدار بسیاری هوا را فیلتر کرده و از تنفس گرده های آلرژی زا جلوگیری می کند. مرطوب کننده های هوا نیز می توانند همین کار را برای شما انجام دهند.  ♣از خوراکی هایی که ممکن است آلرژی در بدن شما تشدید کنند دوری کنید. بسیاری از فست فودها، شکر و محصولات لبنی می توانند آلرژی را تشدید کنند. از خوردن این خوراکی ها حداقل تا اواسط ماه اول بهار خودداری کنید.   **منبع : افکار نیوز**‏نکاتی در برابر آلرژی بهاره :

با نزدیک شدن به بهار عطسه و آبریزش بینی تنها کوچکترین دغدغه های است که بسیاری از افراد مبتلا به آلرژی دارند. این فصل با همه زیبایی هایی که دارد ناملایماتی را به همراه خود می آورد که می تواند عید شما را نابود کند. برای آنکه از آلرژی این فصل تا حد زیادی پیشگیری کنید باید به نکات خاصی توجه داشته باشید:

♣اولین نکته که باید دقت داشته باشید زمان گرده افشانی های است که بسیاری به ان توجه ندارند. از 5 صبح الی 10 صبح مهمترین زمانی است که شما دچار آلری می شوید. اگر به این فصل بسیار حساس هستید بهتر است این روزها در این مدت در خانه بمانید.

♣آلرژی از هر حفره ای وارد خانه می شود پس بهتر است راهی برای آن نگذارید. در و پنجره اولین نقطه ای است که ممکن است آلودگی را وارد خانه کند و بهتر است تمام مدت در این روزها آخر زمستان بسته بمانند.

♣استحمام روزانه را فراموش نکنید و البته بهتر است لباس هایتان را نیز به صورت روزانه تعویض کنید. تا آنجایی که خارج از خانه هستید، بدن و لباس های شما آلوده می شود و باقی ماندن این آلودگی در بدن شما می تواند خطر بروز آلرژی را درشما افزایش دهد.

♣ کم کم به فکر آماده کردن یک تصفیه کننده هواباشید. استفاده از این دستگاه ها می تواند مقدار بسیاری هوا را فیلتر کرده و از تنفس گرده های آلرژی زا جلوگیری می کند. مرطوب کننده های هوا نیز می توانند همین کار را برای شما انجام دهند.

♣از خوراکی هایی که ممکن است آلرژی در بدن شما تشدید کنند دوری کنید. بسیاری از فست فودها، شکر و محصولات لبنی می توانند آلرژی را تشدید کنند. از خوردن این خوراکی ها حداقل تا اواسط ماه اول بهار خودداری کنید.