سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طب سنتی@

نگاره: ‏سرطان مری و معده با خوردن ته‌دیگ سوخته   خوردن ته دیگ‌های سوخته و افزایش مصرف کربوهیدرات‌ها نظیر برنج بویژه در مناطق شمالی کشور افزایش بروز سرطان مری و معده را سبب شده است، علاوه بر ته‌دیگ سوخته، نوشیدن چای داغ و سوختگی مری نیز بروز سرطان مری را موجب می‌شود.  استفاده از فست‌فودها و نمک به مقادیر فراوان از دیگر علل بروز سرطان مری و معده است ، افزایش سن امید به زندگی، تغییر وضعیت زندگی و تغذیه، افزایش استعمال دخانیات و شرایط محیطی میزان بروز سرطان را در کشور افزایش داده است.  استعمال دخانیات دشمن درجه یک سلامت و علت اصلی ایجاد انواع سرطان‌ها می باشد ، به علت شیوع فراوان سرطان معده در ژاپن غربالگری این سرطان از سنین کم و مراحل ابتدایی انجام می‌شود.  مراجعه برای انجام تست‌ها و آزمایش‌های غربالگری از دهه 5 زندگی به بعد توصیه می شود ومی توان یادآور شد: «اگر تشخیص و درمان بموقع و زود هنگام انجام شود 5 سال پس از درمان و تحمل عوارض آن، فرد طول عمر طبیعی خواهد داشت.» از روش‌های آندوسکوپی و اندوسونو می توان به عنوان روش‌های تشخیصی با هدف تشخیص و درمان زود هنگام و اثربخش نام برد و یادآور شد، سرطان معده در مردان شایع‌تر است.‏سرطان مری و معده با خوردن ته‌دیگ سوخته

خوردن ته دیگ‌های سوخته و افزایش مصرف کربوهیدرات‌ها نظیر برنج بویژه در مناطق شمالی کشور افزایش بروز سرطان مری و معده را سبب شده است، علاوه بر ته‌دیگ سوخته، نوشیدن چای داغ و سوختگی مری نیز بروز سرطان مری را موجب می‌شود.

استفاده از فست‌فودها و نمک به مقادیر فراوان از دیگر علل بروز سرطان مری و معده است ، افزایش سن امید به زندگی، تغییر وضعیت زندگی و تغذیه، افزایش استعمال دخانیات و شرایط محیطی میزان بروز سرطان را در کشور افزایش داده است.

استعمال دخانیات دشمن درجه یک سلامت و علت اصلی ایجاد انواع سرطان‌ها می باشد ، به علت شیوع فراوان سرطان معده در ژاپن غربالگری این سرطان از سنین کم و مراحل ابتدایی انجام می‌شود.

مراجعه برای انجام تست‌ها و آزمایش‌های غربالگری از دهه 5 زندگی به بعد توصیه می شود ومی توان یادآور شد: «اگر تشخیص و درمان بموقع و زود هنگام انجام شود 5 سال پس از درمان و تحمل عوارض آن، فرد طول عمر طبیعی خواهد داشت.»
از روش‌های آندوسکوپی و اندوسونو می توان به عنوان روش‌های تشخیصی با هدف تشخیص و درمان زود هنگام و اثربخش نام برد و یادآور شد، سرطان معده در مردان شایع‌تر است.