سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طب سنتی@

نظر

آلوئه ورا سرشار از ویتامین های مختلف است و دارای خاصیت ضدالتهابی است که می تواند جای گزیدگی پشه را درمان، موها را نرم و حتی آرایش صورت شما را پاک کند.
*گزیدگی پشه را درمان می کند:
شب های تابستان میهمانی پشه هاست،که در اثر گزیدگی برآمدگی های خارش دار و قرمز رنگی روی پوست ما ظاهر می شود،برای تسکین خارش و درد ناشی از پشه سراغ ژل آلوئه ورا بروید، ژل آلوئه ورا التهاب و تورم را کم و میزان خارش را کمتر می کند یا از بین می برد.
*آرایش را پاک می کند:
اگر پوست حساسی دارید و نمی خواهید پول زیادی صرف خرید آرایش پاک کن های خارجی کنید، می توانید از یک آرایش پاک کن طبیعی و ارزان قیمت استفاده کنید که مانع از تحریک یا حساس شدن پوست تان می شود، کافیست روغن زیتون و آب آلوئه ورا را با هم مخلوط کنید و با استفاده از یک تکه پنبه یا پد آرایشی، آرایش را از روی صورت تان پاک کنید، این مخلوط آبرسان بوده و باعث جوان سازی پوستتان می شود.
*تاول را درمان می کند:
مقداری ژل آلوئه ورا را روی تاول خود بزنید این ژل قرمزی و التهاب تاول را کم یا کاملا از بین می برد وقتی تاول از بین رفت به درمان با آلوئه ورا ادامه دهید تا پوست مرطوب شود و پروسه درمان تسریع شود.
*آفتاب سوختگی را تسکین می دهد:
یکی از بهترین درمان های پوست آفتاب سوخته ژل آلوئه ورا است، آلوئه ورا خاصیت خنک کنندگی دارد و باعث تسکین درد سوختگی می شود و با خاصیت مرطوب کنندگی مانع از پوسته ریزی پوست شده و پروسه درمان را تسریع می بخشد،پس وقتی دچار آفتاب سوختگی شدید، مقداری ژل آلوئه ورا روی مناطق آسیب دیده بزنید.
*پوست را مرطوب می کند:
آلوئه ورا بهترین مرطوب کننده برای کل بدن است اما برای صورت بسیار گزینه مناسبی است و بدون اینکه پوست احساس چربی کند، صورت شما را مرطوب می کند علاوه بر این خاصیت ضدالتهابی دارد و به درمان آکنه و برطرف شدن اسکار نیز کمک می کند.
*یک نرم کننده طبیعی است:
به جای اینکه همیشه از نرم کننده های شیمیایی استفاده کنید، یک بار ژل آلوئه ورا را امتحای کنید، مقداری ژل آلوئه ورا را کف دست خود بریزید و با آن موها را ماساژ دهید، بعد از 5 دقیقه موها را آبکشی کنید خواهید دید که موهایتان چقدر نرم و لطیف می شود.
*برای اصلاح بسیار مناسب است:
آلوئه ورا یک آب رسان قوی است و بهترین جایگزین برای ژل های اصلاحی است که در داروخانه ها و سوپرمارکت ها موجود است بنابراین قبل از اصلاح کردن می توانید صورت را با ژل آلوئه ورا آغشته کنید و سپس صورت خود را اصلاح کنید این ژل مانع از خشک شدن پوست صورت می شود.

* کاربرد آلوئه ورا برای پوست:/